30 Ocak 2008 Çarşamba

''iyinet webmaster forumu 2008 seo yarismasi''

''iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması'' kelimeli seo yarışmasının ikinci günü galiba,yanılıyor yada yamuluyor olabilirim.Yarışmaya hala girsem mi girmesem mi kararsızım fakat birşeyler beni bu yarışmaya çekiyor.9 ay olması ise bir yandan sogutuyor...

Yinede daha önce söyledigim üzere kendimizi ölçücez bu yarışmada. Yarışan arkadaşlardan etik dışı oluşumlara kaçanlar olmaz diye umuyorum ve bekliyorum.
Eğer yarışmaya yüklenirsem ben ne biliyormuşum cevabını almayıda istiyorum.

Tüm iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışmasında yarışan arkadaşlara başarılar,teşekkür iyinet webmaster forumu.
 

Sitemap

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması blogu

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması adına açılan bu blogta yazılanlar tamamen özgündür.

iyinet webmaster forumuna,2008 seo yarışmacılarına başarılar. Bana şans dileyin.