1 Şubat 2008 Cuma

Seo Yarismasinda birden fazla site

Yarışmaya katılabilceginiz site,blog sınırı yok .Acaba diyorum bir tane daha mı açsam ama bir tanesiyle uğraşamazken ikinci seo yarışması blogu ne işe yarar diyede kendime soruyorum.Aynı teknikleri,stratejileri onada uygulayınca ne anlamı kalcak,nerde kaldı özgün içerik anlayışı? Bu arada blogumuzun yaklaşık 3. günü fakat kendimi frenliyorum link değişimi için.Iyimi yapıyorum , yanlış mı yapıyorum orasını bilmiyorum ama biraz daha sabretcem indexlenemezsem yaparız birşeyler. Ama yakındır google botun sayfamızı sular seller gibi yalayıp yutması,tohumları serptik yeşillenmesini bekliyoruz.
 

Sitemap

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması blogu

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması adına açılan bu blogta yazılanlar tamamen özgündür.

iyinet webmaster forumuna,2008 seo yarışmacılarına başarılar. Bana şans dileyin.