22 Şubat 2008 Cuma

seo yarismasindan soguyormuyum

''iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması'' kelimeli iyinetin düzenlediği seo yarışmasında bu aralar pek bi amaç için uğraşan yarışmacılar göremiyorum.Forumda ancak polemikler döndüren başkasına çamur atan yarışmacılar olmaya başladı.Bir kişide kalkıp bilgi paylaşmıyor.Adminin çabaladığı bu yarışma sonucunu şimdiden kestirebiliyorum mutlaka ilk 10da olan sitelerden en az 5i yine ilk sayfada olmaya devam eder.

Bugüne kadar yaptığım aşamalardan ben biraz bahsedeyim backlink ilk gün 2-3 tane sağladım başka uğraşmadım ilk sayfaya yükseldim zamanla fakat bu yeterli gelmediki sanırsam gerilemeye başladı blog dahada geriler gibi görünüyor.Tagların bir faydası olmadı tam aksine spam sayfa algılanmasını sağlamış gibi görünüyor,şimdilik analizler bu kadar.
 

Sitemap

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması blogu

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması adına açılan bu blogta yazılanlar tamamen özgündür.

iyinet webmaster forumuna,2008 seo yarışmacılarına başarılar. Bana şans dileyin.